Wet Woman in the Wind
Op een willekeurige middag fietst Shiori (een jonge, seksueel actieve vrouw die werkt in een café) naar huis en snijdt Kosuke af, die een tweeweilige kar trekt. Kosuke was ooit een bekende dramaturg maar leeft nu een simpel leven in de bergen, ver weg van de stad, om aan zijn verleden te ontsnappen.
Nikkatsu vernieuwt het legendarische Roman Porno genre door verschillende regisseurs creatieve vrijheid te bieden in ruil voor creativiteit en een gezonde dosis sex. Deze eerste softcore artistieke film is een slapstick komedie van Akihiko Shiota. Luchtig en speels, als lust voor het oog.