While We're Young
Josh & Cornelia zijn een gelukkig getrouwd stel van middelbare leeftijd in New York. Josh, een filmmaker, probeert een artistieke blokkade te overwinnen met de hulp van een nieuwe vriendschap met een rebels “hipsterkoppel”. Cornelia en hij merken echter dat ze zo hun andere vrienden verwaarlozen.
Noah Baumbach verkent opnieuw de middelbare leeftijd, ditmaal via een koppel (Stiller, Watts) dat zich weer jong wil voelen dankzij een jonger stel (Driver, Seyfried) – althans, dat denken ze. Een confrontatie met volwassenheid, verbintenis en oprecht kunstenaarschap die hilarisch en ontroerend is.