White Ant
Drie aantrekkelijke, uiteenlopende karakters geven vorm aan dit verhaal. Zij uiten de complexiteit van seksualiteit onder de vervreemde jeugd in hedendaags Taiwan. Regisseur Chu Hsien-che schept op zorgvuldige en precieze wijze deze moedige confrontatie over een uitdagend onderwerp.