De authenticiteit van Salomé Richard’s rollen is een van de grote redenen voor deze bijzondere emotionele drieluik. In White Turnips zit Ana vast in een ingestorte relatie. Ze begint te accepteren dat ze het moet laten gaan. Een kwetsbaar en eerlijk verhaal over een voorspelde dood.