Wildlife
Een echtpaar ontvlucht het verstikkende huiselijke leven van de vorige eeuw en betrekt hun zoon te vroeg in de volwassen wereld. In Wildlife, het regiedebuut van Paul Dano, wordt het verhaal van een gezin in crisis op een manier verteld die bijna aan een Griekse tragedie doet denken.