Twee prachtige, tedere rollen tillen dit subtiele liefdesverhaal naar een hoger niveau en spoelen de resterende waas van romantische clichés weg. Koya Kamura bewerkt het tweeledige portret van eenzaamheid uit een bekroonde roman en doordrenkt zijn regiedebuut met blues en prachtige aquarelbeelden.