Heksen zijn figuren van troost in deze intieme documentaire, die de sociale stigma’s ontrafelt die vrouwen door de eeuwen heen hebben doorstaan. Met aangrijpende interviews en levendig geïllustreerde filmfragmenten toont Elizabeth Sankey moed, medeleven en helend inzicht.