Young & Beautiful
Een klassiek coming-of-age verhaal verandert langzaam in een provocerend drama over sekswerk in François Ozon’s portret van Isabelle. Met een baanbrekende acteerprestatie van Marine Vacth presenteert de film een dubbelzinnige – misschien satirische – kijk op de machinaties van de high society.