Youth
Filmregisseur Mick en gepensioneerd componist Fred, beiden zeventigers, verblijven in een luxe resort in de Alpen. Terwijl Mick hard werkt aan het script voor misschien wel zijn laatste film, heeft Fred geen zin om te werken. Een verzoek van een beroemd persoon doet hem van gedachten veranderen.
Na zijn arthouse succes The Great Beauty stelde Paolo Sorrentino een sterrencast samen om het ouder worden en de tirannie van schoonheid te onderzoeken. Michael Caine, Harvey Keitel, Rachel Weisz en Paul Dano acteren in dit esthetisch feilloze, lome kamer-spa drama. Met een cameo van Jane Fonda!