Zero Fucks Given
Cassandra is stewardess bij een goedkope luchtvaartmaatschappij, altijd bereid extra uren op zich te nemen en haar taken efficiënt uit te voeren. Daarnaast zweeft ze tussen dating apps, feestjes, en luie dagen. Zal ze na haar plotselinge ontslag eindelijk onder ogen zien waar ze voor wegliep?
Adèle Exarchopoulos bereikt nieuwe hoogten in Emmanuel Marre en Julie Lecoustre’s opzwepende blik achter de schermen van de luchtvaartgastvrijheid. Naast de onzekere cyclus van lange uren, ongedwongen seks en feestjes lonkt het leven op de grond als een hoopvolle nooduitgang.