Zombi Child
Haïti, 1962. Een man staat op uit de dood, maar belandt in de hel van de suikerrietplantages. Op de prestigieuze kostschool van Légion d’honneur in Parijs, 55 jaar later, biecht een Haïtiaans meisje een oud familiegeheim op aan een groep nieuwe vrienden— met ondenkbare gevolgen.
Bertrand Bonello brengt deze mysterieuze thriller die op onverwachte manieren horrorclichés onderuithaalt en onbevreesd demonen loslaat. Met een scherpe politieke ondertoon, weelderige beelden en een geweldige synthesizersoundtrack van Bonello zelf is Zombi Child een subliem stukje buigzame pulp.