İlk uzun metrajlı filminde İstanbullu gençlerin açmazlarına ışık tutan Umut Subaşı, hayatı tüm karmaşalarıyla keşfetmek için ince bir mizahla örülü trajikomik anlar yaratıyor. Trajedi, absürtlük ve komiklik arasında gidip gelen anlatı, bir neslin sessiz mücadelesini yansıtıyor.