Göçmen işçi olarak İngiltere’de çalışan Fatih, arkadaşı Ayhan’dan ailesine göndermek üzere yüklü miktarda borç almıştır. Fatih Türkiye’ye döndükten sonra da borç ödenmez. Ayhan, Fatih’in ailesini ziyaret eder. Bu ziyaret, aynı binada yaşayan aile içinde bir fitili ateşler.
Fikret Reyhan, her repliğin keskin bir gözlem gücünü yansıttığı bu usta işi filmde, muhafazakâr bir ailede maddiyata dayalı ilişkileri tıkır tıkır işleyen bir kurguyla anlatıyor. Farklı karakterlerin iç içe geçen perspektifleriyle, bir evin daracık odalarında yankılanan güçlü bir öykü.