Matias Mariani’nin 2020’de Berlinale’de dikkatleri üzerine çeken çıkış filmi, iki kardeş arasındaki tehlikeli yalanlar ağını anlatıyor. Bu sene kuruluşunun 470. yılını kutlayan São Paulo’nun bir karaktere dönüştüğü filmde kentin modernist mimarisi, kıtalararası göçün karmaşasını yansıtıyor.