Bir arkadaşı Ari’ye sürekli gördüğü bir kabustan bahseder. Bu kabus ile 1982’deki Lübnan Savaşı sırasında İsrail ordusuyla gittikleri görev arasında bir bağlantı olduğuna karar verirler. Bu döneme dair hiçbir şey hatırlamadığını fark eden Ari, eski yoldaşlarıyla görüşüp gerçeği öğrenmeye çalışır.