Caprice filmindeki uçarı moda aşkına geri dönen Joanna Hogg, bu kısa filmde pahalı bir çantayı başkahraman haline getiriyor. İnsanı içine çeken görsellerin eşlik ettiği bu çanta, kara mizah dolu bir yaklaşımla hem trendlerin hem de kaderin değişkenliğini gözler önüne seriyor.