Melankoli, Simon Killer ve Turist gibi filmlerle oyunculuk kariyerinde sessizce ilerleyen Brady Corbet, yönetmenliğe el atarak herkesi şaşırttı. Müzikleri Scott Walker’ın imzasını taşıyan bu dönem filmi, şiddete dair derin gözlemleriyle kötülüğün doğuşunu sarsıcı bir biçimde resmediyor.