İnsanın doğumdan ölüme uzanan yolculuğu, bu filmde oyuncaklarla canlandırılıyor. Barbie bebekler, oyuncak dinozorlar ve arabalar bir araya gelerek hayatta herkesin yaşadığı şeyleri ekrana taşıyor. Tatiller, trafik sıkışıklığı ve ölüm de dahil.
Barbie filmini Radu Jude çekseydi nasıl olurdu diye merak ediyorsanız cevabı bu filmde bulabilirsiniz. Rengarenk oyuncakları komik ve tuhaf pozisyonlara sokan bu stop-motion, seks, tüketim ve savaşla dolu insan hayatının hazin döngüsünü resmediyor. Böyle bir dünyada ölüm, tatlı bir kurtuluş gibi.