Tahtakurusu, insanın tüylerini diken diken eden canlılardan biri. Çarşafın altına bakan Isabella Rossellini, bu böceklerin sıradışı ve biraz da korkutucu kurlaşma alışkanlıklarının gözler önüne seriyor. Gözlerinizi karton setten ayırmazsanız birkaç sinema referansını yakalayabilirsiniz.