Bir salgının ardından bizi nasıl bir dünya bekliyor? Ubaldo Ragona ve Sidney Salkow’a göre epey kasvetli olduğu kesin. İkilinin Richard Matheson’un 1950’lerdeki klasik romanı Ben Efsaneyim’ uyarlamasında korku yıldızı Vincent Price rol alıyor ve Roma kabus gibi bir kıyamet tasvirine dönüşüyor.