Blank Narcissus (Passion of the Swamp)
James Bidgood’un Pink Narcissus adlı kuir klasiğinin olağanüstü erotizminden ve tavizsiz cinselliğinden ilham alan İngiliz auteur Peter Strickland, bu kışkırtıcı kısa filmde kitsch arzular ile duygusallığı bir araya getiriyor. Şehvet ile hafızanın iç içe geçtiği bir hikaye.