Los Angeles’lı Frankie, soğuk ve deneyimli bir boks antrenörüdür. Maggie, uzmanlığından yararlanmak için Frankie’nin spor salonuna gelir. Frankie ise bu deneyimsiz genci eğitmek konusunda isteksizdir. Sonunda ikna olur ve aralarında ikisini de kökten değiştirecek bir yakınlık başlar.