With Blood on My Hands: Pusher II
Following his memorable supporting turn in the first Pusher film, Mads Mikkelsen moves center stage for this adrenalized sequel. Refn’s tale of fathers and sons is once again filtered through the fatalistic prism of noir, albeit this time with a nightmarish agenda that borders on the surreal.