Bu kışkırtıcı ve eğlenceli film, canlandırıcı müzikleriyle Barselona’da karmaşık aşk hikayelerinin içine dalıyor. Hem yönetmenin kendi çevresinden hem de Éric Rohmer’den ilham alan, modern aşka dair samimi bir portre. Başroldeki Zaida Carmona ise gelecek vadeden bir yıldız olarak öne çıkıyor.