Lucky
Akranlarının hepsinden uzun yaşayan, inatçı, aksi ve bağımsızlığına düşkün, 90 yaşındaki ihtiyar ateist Lucky, hayatının en zorlu virajlarından birindedir. Pek çok kişinin hiçbir zaman ulaşamadığı aydınlanma mertebesine erişmek için, son bir kendini keşfetme yolculuğuna çıkması gerekir.
Harry Dean Stanton’ı Paris, Teksas sonrası ilk kez başrolde gördüğümüz Lucky, Amerikan sinemasının bu büyük ismine yazılmış bir aşk mektubu. Stanton’ın yıllarca birlikte çalıştığı David Lynch’in de kilit bir rolde olduğu film, yaşlanmak üzerine düşünürken hayatın coşkusunu veren bir mizaha sahip.