The Legend of Paul and Paula
Gişede büyük başarı yakalayan bu trajikomik hikaye, Doğu Almanya’da sansürün gevşetildiği kısa bir dönemde çekildi. Özgürlük hasretiyle dolup taşarken eski binaların çöktüğü görüntülere de yer veren The Legend of Paul and Paula, halkın bam teline dokunarak kült bir filme dönüştü.