Taşrada bir kaplıca kasabasındaki evine geri dönen asker kaçağı Manolis’in tek bir isteği vardır; topluma dâhil olmak. Atina’dan birlikte geldiği, gizlediği sevgilisi Hristos, onun asi karakterine hayranlık duyarken, cinsel yönelimini gizlemesini de acıyla izler.