Sakin ve duygusal bir bakışla yalnızlığı ve kaçınılmaz değişimleri keşfe çıkan Halit Refiğ imzalı filmde, Yıldız Kenter akıllara kazınan bir performans sergiliyor. Hem kendi dünyasında hem de toplum hayatında kayıplarla karşı karşıya kalan bir kadının çarpıcı bir portresi.