“Ağız sulandırıcı” tabirini sonuna dek hak eden bu belgesel, mükemmeliyetçi bir şefle birlikte yemek sanatını keşfe çıkarken duygusal bir derinlik yakalamayı da başarıyor. Yönetmen, bu başarılı belgeselin ardından Chef’s Table serisine başladı.