Michael Haneke’nin kariyerinin başında imza attığı üçlemenin son halkası, sebepsiz bir şiddet eyleminin etrafındaki dehşet sarmalını gösteriyor. Batı toplumundaki yabancılaşma ve medyanın insan davranışları üzerindeki dizginlenemeyen etkisi hakkında sözünü sakınmayan, sarsıcı bir öykü.