Mütevazı bir hayat yaşayan Ah Bao, 90’ların neon ışıklı Şanghay’ında Ye amca, restoran sahibi Ling Zi ve Bayan Wang’in yardımıyla şehrin karizmatik “Bay Bao”su haline gelir. Kaderler değişir ve arzular ile hırslar çarpışırken, gizemli bir kadının gelişi, her şeyi tehlikeye atar.