Ünlü bir çift olan rock yıldızı Marianne Lane ile sinemacı Paul, İtalya’nın gözlerden uzak Pantelleria adasında tatile çıkar. Müzik yapımcısı olan eski dostları Harry ile kızı Penelope’nin gelişiyle tatilin huzuru kaçmaya başlar.
Jacques Deray’in La Piscine filmini yeniden yorumlayan Luca Guadagnino (Queer), yaz sıcağıyla kavrulan bu gerilimde Tilda Swinton, Dakota Johnson, Matthias Schoenaerts ve Ralph Fiennes gibi dört yıldızı bir araya getiriyor. Kıvılcımların havada uçuştuğu sürükleyici bir hikaye.