Sihirli bir şekilde bir anda yetişkinliğe adım atan Prenses Camélia, büyülü varlıklar, gulyabaniler ve hortlaklarla dolu bir diyarda yol alır. Bu gerçeküstü yolculukta hem korkutucu karşılaşmalar yaşar hem de kadınlığa geçişte onu bekleyen ataerkil tehditlerle karşı karşıya gelir.
Karma teknik işleri ve anıtsal heykelleriyle tanınan sanatçı ve sinemacı Niki de Saint Phalle, ikinci filminde rüyalar alemini capcanlı bir şekilde somutlaştırıyor. Masumiyet ile deneyimi buluşturan bu gerçeküstü anlatı renkli fiberglas formlar, ateş püskürten ejderhalar ve alçıdan falluslarla dolu.