Otuzlu yaşlarında olmasına rağmen olgunlaşamayan Mert, babasının cenazesi için memleketine döner. Üç gün boyunca sorunlardan kaçıp trajikomik olaylar yaşadıktan sonra hayatındaki aksaklıklarla yüzleşmek zorunda kalarak ani ve büyük bir dönüşümden geçer.