Nesrin ve annesi her zamanki gibi tuhaf ve sıradan bir gün geçirir. Her akşam düzenli olarak yüzleştikleri konularla o akşam yine yüzleşirler fakat ertesi gün bu düzen "bozulacak"tır.
Ingmar Bergman’ın unutulmaz anne kız hikayesi Güz Sonatı, Fehmi Öztürk’ün bu alışılmadık distopik kısa filminin başlıca ilham kaynağı. Hatice Aslan ve Nesrin Cavadzade’nin anne-kız rolünde olduğu Bir Annenin Sonatı, Bergman’ın diyalogları ve Chopin’in ezgileriyle yankılanıyor.