Emma’nın babası, yaşamının geri kalanını bir kadın olarak geçirmek istediğini söyleyince, Emma’nın dünyasında her şey değişmeye başlar. Thomas hızlı bir dönüşüm geçirerek, Agnete’e dönüşür. Emma bu yeni hayatına alışmayı öğrenecektir.
2020’de Rotterdam Film Festivali’nde seyircinin gözdelerinden olan Son Derece Sıradan Bir Aile, Danimarkalı yönetmen Malou Reymann’ın imzasını taşıyan, samimi yaklaşımıyla iz bırakan bir büyüme öyküsü. Yönetmenin sonraki işlerini merak ettiren bir ilk film.