Garsonluk yapan Parisli genç bir kadının hayatının tek gününden bir kesit. Dört yıldızlı bir otelde işe başlayan Valérie, aynı gün, sevgilisine hamile olduğunu açıklar.
Benoît Jacquot, genç bir garsonun hayatının 80 dakikasına izleyiciyi ortak ederken, sinemada gerçek zamanlı bir hikaye anlatma deneyine girişiyor. Yalnız Kız, gençliğe has endişeleri zarif bir üslupla betimlerken, Fransız Yeni Dalgasını anımsatan bir akıp giden yaşam hissi veriyor.