Gerilimin yavaş yavaş yükseldiği bu Asghar Farhadi filmi, İran’ın varlıklı orta sınıfının hissettiği üstü örtük gerilimleri irdeliyor. Deniz kenarında aniden kaybolan bir kadını merkeze alan Elly Hakkında, Antonioni’nin Macera filmini sürükleyici bir üslupla yeniden yorumluyor.