Hayatında tek bir gün el emeğiyle çalışmamış Vittorio Accattone, himayesindeki kadınları sömürerek parasını kazanır. Elindeki en başarılı seks işçisi Maddalena tutuklanınca, Accattone’nin talihi tersine dönmeye başlar ve kendiyle yüzleşmek zorunda kalır.