Actual People
Oyuncu, yönetmen ve yazar Kit Zauhar, kısıtlı imkanlarla harikalar yaratan düşük bütçeli filmlerin yeni yıldızı olmaya aday. Asya kökenli Amerikalı öğrencilerin mezuniyet kaygısına odaklanan yönetmen, alaycı, cesur ve incelikli çıkış filmiyle bağımsız sinemaya yeni bir soluk katıyor.