29 yıl önce uzayda hayat aramak için çıktığı görevde kaybolan babasına ne olduğunu çözmeye çalışan astronot Roy McBride, kayıp babasının izini bulmak ve gezegenimizdeki hayatı tehdit eden bir gizemi çözmek için Güneş Sistemi’nin en uzak noktalarına doğru yolculuğa çıkar.
Tıpkı 2001: Bir Uzay Destanı gibi, insanlığa dair büyük soruların peşinden giden bu bilimkurgu, yıldızların ötesinde yatan felsefi boşluğun ortasında, insan ruhu denilen o muammayı anlamaya çalışıyor. Brad Pitt hem en mahrem ve duygusal anları hem de epik ölçekteki öyküyü başarıyla taşıyor.