Japon auteur Hirokazu Koreeda, ebeveynlik ve bağışlama meselelerine eğilen insancıl bir başyapıta imza atıyor. Yasujiro Ozu’nun yapıtlarını andıran film, duygusal bir derinlikle aile dinamiklerini gözlemlerken merkeze empati, fedakarlık ve özeni yerleştiriyor.