Angola’nın başkenti Luanda’daki klimalar bir gün gizemli şekilde binalardan aşağı düşmeye başlar. Güvenlik görevlisi Matacedo, sıcaktan bunalan şefi için gün bitmeden klima bulmak zorundadır. Bu görev, onun yolunu bir elektronik dükkanının esrarengiz sahibiyle kesiştirir.