İngiliz sinemacı Clio Barnard imzalı bu aşk hikayesinde, Claire Rushbrook ve Adeel Akhtar olağanüstü oyunculuklarıyla filme derinlik katıyor. Bradford’da geçen ve eklektik müzikleriyle heyecan yaratan Ali ve Ava, hayatın ve aşkın iç içe geçtiği düğümleri samimiyetle gözler önüne seriyor.