Paris’te sıcak bir yaz akşamında, Félix tesadüf eseri Alma’yla karşılaşır. İkisi dans eder, kahkahalar atar, geceyi parkta geçirir. Alma ailesiyle tatile çıktığı için bu macera kısa kesilir. Félix aniden, yanına bir arkadaşını da alarak, Alma’yı tatil yaptığı yerde ziyaret etmeye karar verir.
Guillaume Brac’ın komediyle dramı harmanladığı yeni filmi, her an içinizden geldiği gibi şarkı söyleyebileceğiniz, romantik ihtimallerle dolu, şenlikli, karşı konulmaz bir cazibeye sahip. Fransız güneşinin altında, karizmatik bir oyuncu kadrosuyla, yaşam enerjisiyle dolu bir randevu.