Amorosa
Aşk hikayeleri yazan İsveçli Agnes von Krusenstjerna, bir süre sonra erotik edebiyata kayar. Hayatı boyunca depresyonla mücadele eden yazar, ailesinin aristokratik değerlerine başkaldırıp cinsellik ve ruh sağlığı da dahil her konuda yazmaya hakkını kullanır.