An Anthropological Television Myth
İlk bakışta sıradan bir görüntünün sosyal bir etki yaratmak için nasıl yeniden kullanıldığına harika bir örnek olan bu görüntülü tarih anlatımı alıştırması, Sicilya kentinde sosyal hareketlerin ve vatandaş bağlılığının okunması için bir araç olarak popüler kültürün orta temsilcisini kullanıyor.