Bütün gün sokaklarda dolaşıp hurda arayan Nazif, ailesini zar zor geçindirir. Eşi Senada ise bütün gün ev işleriyle ve çocuklarıyla ilgilenir. Üçüncü çocuklarını bekleyen Senada düşük yapınca, pahalı bir tedavi için acilen para bulmaları gerekir.