Ana Yurdu
Orta sınıfa mensup şehirli bir kadın olan Nesrin, ailesinin uzun süredir kullanmadığı köy evine kapanarak romanını bitirmeyi kafasına koyar. Annesi sürpriz şekilde onu ziyarete gelince, Nesrin romanında ilerleyemediği gibi, köy hayatına dair tüm düşleri de yıkılır.