Yetenekli dansçı Merab, yıllarını verdiği Gürcü devlet halk dansları ekibinde, partneri ve sevgilisi Mary ile birlikte kendini kanıtlamaya çalışır. Topluluğun yeni üyesi Irakli onun alıştığı düzeni bozar, hem en büyük rakibi hem de en büyük arzusu olur.
Levan Akin Geçiş ile İstanbul’a gelmeden önce Gürcistan’da bir başka özlem hikayesine imza atmıştı. Dans sahneleriyle nabzı yükseltirken, arzunun narin izdüşümlerini de ustaca yakalayan film, muhafazakar bir halk dansları topluluğununda kuir ihtimalleri keşfe çıkan, incelikli bir aşk öyküsü.